Spis treści
- ✅ Jak złożyć zamówienie?
- ✅ Czy mogę zamówić siatkę w dowolnym kształcie?
- ✅ Jak obliczyć potrzebną ilość siatek?
- ✅ Gdzie mogę podać wymiary siatki?
- ✅ Czy składając zmówienie w sklepie moja transakcja jest bezpieczna?
- ✅ Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?
- ✅ Czy zamówienie można złożyć tylko przez sklep?
- ✅ W jaki sposób mogę dokonać opłaty za zamówienie?
- ✅ Czy mogę zrezygnować z zamówienia?
- ✅ Ile potrwa realizacja dostawy?
- ✅ Jaka forma przesyłki jest dla mnie najlepsza?
- ✅ W jakich godzinach mogę spodziewać się przesyłki?
- ✅ Kurier spóźnia się z Twoją przesyłką?
- ✅ Czy zamówiony towar mogę odebrać osobiście?
- ✅ Czy mam gwarancję na zakupione produkty?
- ✅ W jaki sposób mogę zareklamować produkt?
- ✅ Czy mogę zakupić towar, którego nie znalazłem w ofercie?
- ✅ Czy realizujemy wysyłki za granicę?
- ✅ Zapomniałem hasła do konta. Jak mogę je odzyskać?
Jeśli masz inne pytanie lub któraś z odpowiedzi nie jest wyczerpująca napisz do nas na - bok@linarem.pl lub zadzwoń 519 787 072 (infolinia dostępna od pon - pt w godziniach 8:00-16:00).
Jak złożyć zamówienie?
Zamówienie złożyć można na trzy sposoby:
1. na stronie sklepu;
2. drogą telefoniczną;
3. drogą mailową.
W przypadku zamawiania siatek docinanych na wymiar, w polu ilości na stronie wybranego produktu wpisz ilość metrów kwadratowych siatki, którą uzyskasz mnożąc wymiary siatki - długość x szerokość (wysokość). Dokładny rozmiar siatki podaj w polu "szerokość" i "wysokość".
Po wybraniu odpowiedniej ilości wybranego produktu kliknij przycisk "Dodaj do koszyka" - zostaniesz automatycznie przekierowany do koszyka. Jeśli po przejściu do koszyka chcesz zmienić uprzednio wybraną ilość produktu, wpisz poprawną wartość w polu ilości, a koszyk zostanie przeliczony automatycznie, następnie kliknij przycisk "Przejdź dalej". W kolejnym kroku wybierz formę przesyłki oraz sposób płatności. Następnie wypełnij dane do wysyłki i wybór dokumentu sprzedaży - paragon lub faktura VAT. W przypadku siatek docinanych na wymiar lub dostępnych w różnych szerokościach rolek - nie zapomnij podać odpowiednich informacji w polu "Uwagi do zamówienia". Ostatnim punktem zamówienia jest opłacenie go i oczekiwanie na zatwierdzenie.
Czy mogę zamówić siatkę w dowolnym kształcie?
Siatki docinane na wymiar przygotowujemy wyłącznie w kształcie prostokąta.
Jak obliczyć potrzebną ilość siatek?
Aby obliczyć ilość metrów kwadratowych siatki należy przemnożyć dwa boki przez siebie (długość x szerokość). Wynik zaokrąglamy do góry do całości i taką ilość podajemy przed przejściem do koszyka. Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytanie gdzie podać wymierzone przez siebie wymiary, spójrz na poniższe pytanie.
Przykład: zamówienie siatki na balkon o rozmiarze 5,2 m x 2 m.
Na stronie produktu w polu ilość wpisz - 11 sztuk. Odpowiednio w polach "szerokość" i "wysokość" wpisz wymiary 5,2 i 2. Następnie przejdź do koszyka, wybierz sposób wysyłki i płatności, wypełnij dane do wysyłki oraz w polu "Uwagi do zamówienia" wpisz - 5,2 m x 2 m.
Gdzie mogę podać wymiary siatki?
Na stronie produktu w polach "szerokość i "wysokość". Dokładny wymiar siatki można także podać po przejściu do koszyka, wybraniu formy wysyłki i płatności na dole strony w polu "Uwagi do zamówienia". Można tam zawrzeć wszelkie informacje niezbędne w procesie zakupu siatki, jak również inne potrzebne informacje, które ułatwią nam realizację zamówienia.
Jak obliczyć cenę końcową za siatkę?
W przypadku siatek docinanych na wymiar podana w opisie produktu kwota jest ceną brutto za 1 metr kwadratowy siatki. Aby obliczyć cenę zamawianej siatki należy przemnożyć ilość metrów kwadratowych zaokrąglonych do pełnych metrów przez podaną w opisie cenę.
Czy składając zmówienie w sklepie moja transakcja jest bezpieczna?
Twoje dane w naszym sklepie są bezpieczne. Gwarantujemy także pełną ochronę danych osobowych. Więcej informacji znajdziesz w dziale - Polityka prywatności.
Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?
Nie trzeba się rejestrować, aby kupować w sklepie. Rejestracja jest dobrowolna.
Czy zamówienie można złożyć tylko przez sklep?
Zamówienie możesz złożyć również poprzez e-mail pisząc na adres: siatki@linarem.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 539-937-180. Jesteśmy do Twojej dyspozycji codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 oraz w sobotę od 10-14.
W jaki sposób mogę dokonać opłaty za zamówienie?
W przypadku zamówienia siatek poprzez naszą stronę, możliwa jest płatność z góry przelewem na konto poprzez serwis Przelewy24 (natychmiastowo) lub tradycyjnym przelewem.
Przy wybraniu płatności za pobraniem - wybierając kuriera DPD, InPost oraz odbierając towar osobiście - płacąc w sklepie (gotówką lub kartą).
Czy mogę zrezygnować z zamówienia?
W każdej chwili możesz zrezygnować z zamówienia gotowego produktu (np. zestawy montażowe, gotowe rolki, akcesoria montażowe), który nie jest wykonywany na zamówienie zgodnie z podaną specyfikacją. Należy jedynie nas powiadomić o chęci rezygnacji z zamówienia drogą telefoniczną lub e-mail.
UWAGA - większość dostępnych siatek przygotowujemy na zamówienie klienta, zgodnie z określonymi w zamówieniu wymiarami. Siatka uszyta lub przycięta nie podlega zwrotowi. Więcej informacji znajdziesz w regulaminie.
Ile potrwa realizacja dostawy?
W przypadku siatek dostępnych w gotowych rolkach, akcesoriów oraz zestawów wysyłka następuje tego samego lub kolejnego dnia roboczego.
Jeżeli zaś chodzi o siatki, które szyjemy na zamówienie, czas realizacji wynosi przeciętnie 5-6 dni roboczych. W przypadku wystąpienia niespodziewanych czynników wydłużających czas realizacji zamówienia, niezwłocznie poinformujemy Cię telefonicznie lub drogą e-mail o przybliżonym czasie realizacji zamówienia.
Jaka forma przesyłki jest dla mnie najlepsza?
Proponujemy trzy sposoby wysyłki zamówień tak, by dostosować się do Twoich oczekiwań:
1. przesyłka kurierska DPD. Dostarczenie ponad 95% przesyłek w ciągu jednego dnia roboczego. Paczki są ubezpieczone do kwoty 3000zł;
2. InPost - wysyłka do paczkomatów na terenie całego kraju oraz dostarczenie paczek za pomocą kuriera InPost. Paczki zostają dostarczone w ciągu 1-2 dni roboczych (po dniu ich nadania);
3. Poczta Polska - czas doręczenia: przesyłka ekonomiczna: 3-4 dni robocze, przesyłka priorytetowa: do 2 dni roboczych (po dniu nadania).
W jakich godzinach mogę spodziewać się przesyłki?
W przypadku wysyłki firmą kurierską DPD dostarczenia realizowane są w dni robocze w godz. 8-16. W celu określenia dokładnej godziny zalecamy kontakt z przewoźnikiem na podstawie numeru listu przewozowego, który znajdziesz na skrzynce mailowej z podsumowaniem zamówienia. Ponadto, otrzymasz sms w dniu dostarczenia z przybliżoną godziną dostawy oraz numerem telefonu bezpośrednio do kuriera.
W przypadku wysyłki towaru do paczkomatu InPost otrzymasz mail i sms podany w zamówieniu w chwili dostarczenia paczki do paczkomatu, z którego można odebrać przesyłkę przez 24 godziny na dobę. Towar oczekuje na odbiór przez 48 godzin od momentu dostarczenia.
Kurier spóźnia się z Twoją przesyłką?
Jeśli kurier spóźnia się z dostarczeniem przesyłki zalecamy kontakt bezpośrednio z firmą kurierską. Masz możliwość samodzielnego sprawdzenia statusu przesyłki na podstawie numeru listu przewozowego, który zostanie wysłany na adres mailowy po zrealizowaniu zamówienia. W razie braku informacji prosimy o kontakt do naszego Sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Czy zamówiony towar mogę odebrać osobiście?
Po uzgodnieniu terminu odbioru, towar możesz odebrać osobiście w sklepie od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Adres sklepu i wskazówki dojazdu znajdziesz w dziale kontakt.
Czy mam gwarancję na zakupione produkty?
Gwarancja udzielana jest na okres 2 lat. Reklamacje z tytuły rękojmi są wyłączone dla przedsiębiorców.
W jaki sposób mogę zareklamować produkt?
W celu reklamacji danego produktu przygotuj dowód zakupu i skontaktuj się z nami drogą mailową lub telefonicznie. Konsultanci poprowadzą Cię przez proces reklamacji.
Czy mogę zakupić towar, którego nie znalazłem w ofercie?
W takiej sytuacji napisz do nas mail na adres - siatki@linarem.pl. Postaramy się znaleźć dla Ciebie satysfakcjonujące rozwiązanie.
Czy realizujemy wysyłki za granicę?
Tak, organizujemy transport towaru za granicę w krajach UE. W przypadku takiej wysyłki prosimy o kontakt mailowy pisząc na adres: siatki@linarem.pl
Zapomniałem hasła do konta. Jak mogę je odzyskać?
1. Kliknij w ten link.
2. Podaj swój adres e-mail.
3. Odbierz wiadomość na swojej skrzynce i wpisz tymczasowe hasło.
4. Zmień hasło na nowe już po zalogowaniu do swojego konta.
Więcej przydatnych informacji znajdziesz w działach: dostawa i płatności oraz zwroty i reklamacje. W przypadku pytań prosimy o kontakt drogą e-mail: siatki@linarem.pl