Zgłaszanie wadliwego działania produktów

Zgodnie z wymogami unijnego rozporządzenia General Product Safety Regulation (GPSR), umożliwiamy Państwu szybkie i łatwe zgłaszanie wszelkich problemów związanych z produktami oferowanymi w naszej sprzedaży.
 
Jeśli zauważyli Państwo:
 
  •     wadliwe działanie produktu,
  •     problemy techniczne,
  •     incydent związany z użytkowaniem, który mógłby stanowić zagrożenie dla zdrowia lub bezpieczeństwa,
prosimy o niezwłoczny kontakt.
 

Jak zgłosić problem?

Prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres: gpsr@linarem.pl
 
W zgłoszeniu prosimy o podanie następujących informacji:
 
  1.     Nazwa produktu i numer seryjny.
  2.     Data zakupu i miejsce zakupu (np. sklep internetowy, punkt sprzedaży).
  3.     Opis problemu, w tym okoliczności, w których wystąpił (jeśli dotyczy).
  4.     Dane kontaktowe zgłaszającego (imię, nazwisko, e-mail, telefon).
  5.     Jeśli to możliwe, zdjęcia lub filmy dokumentujące problem.

Nasza reakcja

Każde zgłoszenie zostanie niezwłocznie rozpatrzone przez nasz zespół. 
 
Dziękujemy za zgłaszanie uwag, które pomagają nam nieustannie poprawiać jakość i bezpieczeństwo dostępnych w naszej ofercie produktów.